Nábor
Dílům, která mají náborový, propagandistický, nějakou myšlenku podporující účel, se říká "agitační umění" a často mají formu plakátu. Taková díla začala vznikat během 1. světové války, kdy státy začaly používat toto médium, aby pro válku získaly podporu veřejnosti. Sloužily k tomu postupy a nástroje vyvinuté v reklamě, které démonizovaly nepřítele, vyzývaly k podpoře válečného úsilí nákupem státních obligací, k šetření potravin a jiných materiálních zdrojů, k podpoře vojáků a jejich rodin nebo
k dobrovolnému narukování.
Úkol:
Najděte dílo, které by mohlo být použito na náborový plakátek do klubu, který si sami zvolíte. Žádné limity v představivosti, i pragmatický přístup: vše dovoleno :) (tedy od Sportovního klubu mladých judistů, přes Spolek přátel dobře uzrálých syrečků až po Skupinu skupinového venčení skunků).

Franziska Matt: The Always Late Club
Máte také nápad? Podělte se s námi v naší facebookové skupině zde.