Nábor

05.05.2020

Dílům, která mají náborový, propagandistický, nějakou myšlenku podporující účel, se říká "agitační umění" a často mají formu plakátu. Taková díla začala vznikat během 1. světové války, kdy státy začaly používat toto médium, aby pro válku získaly podporu veřejnosti. Sloužily k tomu postupy a nástroje vyvinuté v reklamě, které démonizovaly nepřítele, vyzývaly k podpoře válečného úsilí nákupem státních obligací, k šetření potravin a jiných materiálních zdrojů, k podpoře vojáků a jejich rodin nebo
k dobrovolnému narukování.
 

Úkol:

Najděte dílo, které by mohlo být použito na náborový plakátek do klubu, který si sami zvolíte. Žádné limity v představivosti, i pragmatický přístup: vše dovoleno :) (tedy od Sportovního klubu mladých judistů, přes Spolek přátel dobře uzrálých syrečků až po Skupinu skupinového venčení skunků). 

Salvador Dalí: Persistence paměti
Salvador Dalí: Persistence paměti

Franziska Matt: The Always Late Club


Máte také nápad? Podělte se s námi v naší facebookové skupině zde.

Netvař se a tvoř! © Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky